SPŁYW KAJAKOWY - ŁUPAWA 2018
Dzień drugi Dzień trzeci Dzień czwarty Dzień piąty Dzień szósty Dzień siódmy Dzień ósmy Dzień dziewiąty

26.06.2018  rzeka Łupawa,  jezioro Jasień - Kozin

Pierwszy dzień pływania rozpoczął się śniadaniem zrobionym przez dyżurnych chłopaków. Pełni sił i zapału ruszyliśmy do autokaru, który zawiózł nas na miejsce gdzie rozpoczęła się nasza przygoda na spływie. W żółto-czerwonych kajakach, z nutka pomarańczy spędziliśmy najbliższe godziny. Start miał miejsce na niewielkiej plaży tuż przy asfaltowej drodze. Początek zapowiadał się niewinnie, ale potem było dużo trudniej w efekcie niezwykle zmachani pokonaliśmy długie jeziora. Mimo ciągłego wiosłowania pod wiatr i fale podziwialiśmy kaszubska florę i faunę. W końcu po pokonaniu wielu ciężkich kilometrów wpłynęliśmy na urokliwą Łupawę. Nie musieliśmy zbyt długo czekać na atrakcje – zwałki, meandry, bystrza. Znużeni manewrowaniem wpływaliśmy w krzaki przegradzające rzekę. Po 5 godzinach wiosłowania ujrzeliśmy nasze ukochane pole namiotowe. Na obiad przygotowałyśmy kluseczki w sosie mięsno-warzywnym, które trzeba było wytrwale mieszać, żeby się nie przypaliły. Pochodziły one ze słoików z logiem „Męska rzecz”, które bardzo dobrze mieliśmy okazję dobrze poznać podczas kolejnych dni. Po wieczornych grach, zabawach, wygłupach poszliśmy dość wcześnie spać by rano móc w pełni sił znów kajakować.